RSS-linkki
Kokousasiat:https://dynastyjulkaisu.savitaipale.fi:443/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetingitems&show=30
Kokoukset:
https://dynastyjulkaisu.savitaipale.fi:443/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetings&show=30
Kunnanhallitus
Pöytäkirja 24.03.2025/Pykälä 33
Edellinen asia | Seuraava asia | ![]() ![]() |
Henkilöstöraportti 2024
Kunnanhallitus 24.03.2025 § 33
11/01.00.02/2023
Valmistelija Kunnanjohtaja Johanna Mäkelä
Puh. 040 7244 603
etunimi.sukunimi@savitaipale.fi
Kunnassa laaditaan vuosittain henkilöstöraportti, jonka tarkoituksena on tukea henkilöstöjohtamista, päätöksentekoa sekä henkilöstön ja työyhteisöjen kehittämistä. Henkilöstöraportissa kuvataan kunnan henkilöstövoimavaraa tilastoaineiston avulla. Henkilöstöraportti on laadittu Kunta- ja hyvinvointialuetyönantajat KT:n suositusten mukaisesti siltä osin, kuin tietoja on ollut saatavissa kunnan käytössä olevista raportointijärjestelmistä.
Savitaipaleen kunnassa henkilöstöraportteja on tehty vuodesta 2001 lähtien. Henkilöstöraportti perustuu 31.12.2024 olleeseen tilanteeseen.
Henkilöstökuluja vuonna 2024 oli 7,2 milj. euroa. Henkilöstön määrä oli 134, kun se vuonna 2023 oli 142 henkilöä. Vakinaisessa työsuhteessa oli 105 ja määräaikaisessa työsuhteessa 29 henkilöä.
Henkilöstön jakautuminen toimialoittain: hallintopalvelut 5 %, sivistyspalvelut 81 % ja tekniset palvelut 13 %. Koko henkilöstön keski-ikä oli 48,3 v (v. 2023 48,1 v).
Sairauspoissaoloja oli keskimäärin 21,8 kalenteripäivää/hlö (15,7 kpv/hlö v. 2023) ja koulutuspäiviä oli 1,4 pv/hlö (1,1 pv/hlö v. 2023).
Yhteistyötoimikunta käsittelee henkilöstöraportin kokouksessaan 21.3.2025.
Esittelijä Kunnanjohtaja Johanna Mäkelä
Päätösehdotus Kunnanhallitus merkitsee henkilöstöraportin tiedoksi ja saattaa sen tiedoksi myös valtuustolle.
Päätös Merkittiin tiedoksi.
Edellinen asia | Seuraava asia | ![]() ![]() |